Då var det dagen innan de nya golven

Japp nu är alla rummen som ska få nytt golv. Det som är kvar är bara grejerna som hänger på hatthyllan men det är inte mycket. Annars så har jag nu mera i mitt rum bara en madrass och en tv. Ja livets nödtorft helt enkelt. Så imorgon får jag v'äl veta om det vart någe bra med de nya golven. En sak är bra i alla fall och det är att jag slipper brännmärket i golvet som har varit här sedan vi flyttade in. Med lite tur så kanske det kommer bilder på hur det var före och efter. Men golvet kommer att skära sig emot tapeterna i vårat rum men de funderar jag på att be pappa byta om inte öbo gör det åt mig nästa år. Jätte äckliga tapeter, vill ha nya i vradgasrummet också drömma går ju ;) men nu ska jag sova så jag orkar vakna när golv läggarna kommer imorgon. Sussa så sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0