dåligt bloggat av mig igår

Ja det blev ju inte mycket skrivet igår men jag var helt slut efter två veckors bravader. Med detta menar jag då att vi först åkte till sundsvall och där hade man inte ens tid att tänka. Efter det så tog vi med oss Eddies lillebror till Örebro. Då blir det ju så att även om han inte är så jobbig så måste man ju tänka på vad man gör och vilken mat man lagar och sådana saker. Mitt i detta kaoset så var det pluggande för hela slanten för. När det äntligen blev helg så var det gymnastikuppvisning och simskola. Så efter simskolan i går så njöt jag av att göra så lite som möjligt.

Men idag så börjar cirkusen igen. Det är hämta dottern på dagis klockan 16 sedan hem kasta i sig lite mat för att avsluta med lite gymnastik. Efter detta ska vi hem dottern ska duscha och sedan hoppa i säg. Då tar mitt fortsatta pluggande vid tills min sambo kommer hem vid 21.30 då umgås jag med honom i 30 min innan jag däckar i sängen. Ja det är min dag det bäst att börja så man hinner med allt som ska göras. Det lär ju komma flera uppdateringar under dagen. Jo just det snart ska jag ner på stan och köpa en vårjacka till dottern också.  

Kommentarer
Postat av: Sabina

och hinna snacka med mig i telefonen :)

2009-04-20 @ 10:24:48
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0