Emmy är sjuk

Min lilla pärla är sjuk. Hon har feber och är hemma hos mormor och morfar med sin pappa. När man jobbar då så är det lite tråkigt man vill ju kunna vara där och kramas och titta på film och göra så att hon blir bättre. Men som tur är så jobbar jag bara 5h till sedan får jag ta mig hem till mamma och pappa.

Annars har jag inte så mycket att säga än att mitt pluggande antagligen blir lidande av detta eftersom dottern är sjuk så blir det inte så mycket tid till att plugga om hon inte sover mycket. Jag hoppas att det bara ´är något snabbt övergående. När jag slutar jobba så ska jag kolla hur varm hon är och sedan ska jag ge min dotter massor av glass. Vilken tur att det är lördag idag =). Nej nu börjar jag snart att jobba så det är väl bara att hoppa upp på hästen igen och hoppas på att jag sköter mig hyfsat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0