Emmy cyklar

Tyvärr har jag ingen bild på detta då jag trodde att det skulle krävas mer än övnings turer för dottern att lära sig att cykla. Men ack så fel jag hade hon är ett riktigt litet cykel snille. Så nu har hon lärt sig att få igång cykeln, cykla rakt och svänga dock så har hon vissa problem med att stanna. Det gör att det är lite svårt att cykla i nedförsbacke och när man ska kliva av men annars så har hon pejling på resten..=) Hon är så duktig min lilla pärla. Man blir riktigt föräldra stolt alltså så stolt som man bara kan bli över sitt barn när det lärt sig något stort. Lite som när de lär sig att gå.

För att ta lite tråkigare saker idag så har jag inte fått något alls pluggat det är lite fy skäms och rapp över fingrarna på mig. Men det jag inte gör idag får jag göra på söndag och måndag. Men uppsatsen börjar att ta lite form då den är på drygt 50000 tecken.

Imorgon kommer det att bli lite tunnt med bloggandet imorgon då jag jobbar mellan 13-13 efter som jag sover jour på jobbet men jag ska nog lyckas klämma in lite bloggning på kvällen innan jag ska sova. Men nu ska jag gå och gosa med min underbara dotter innan det är dags för mat. Ha en underbar vårdag=) 

Kommentarer
Postat av: Sabina

duktiga tjej! :)

2009-04-23 @ 20:35:38
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/
Postat av: Sara (Uppsala)

Vilken duktig tjej!!!

2009-04-23 @ 23:32:45
URL: http://flugis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0