Emmy

Jag tänkte att jag skulle ha ett litet inlägg om Emmys helg. Igår så hade hon riktigt mycket för sig. Först övade hon lite på att cykla. Bara för att jag är en stolt förälder så tänkte jag lägga in en bild på min underbart duktiga lilla tjej.

Så där duktig kan man vara på att cykla=)

Sedan har Emmy fått ett nytt favorit intresse som hon delar min sin morfar. (Detta är något som han är riktigt glad över) Hennes morfar har äntligen fått henne att åka mc vilket hon nu mera tycker är jättr roligt och vill berätta för alla. Hennes morfar är minst lika mc tokig han så då har de ett gemensamt intresse för framtiden då jag inte är speciellt intresserad. Visst tycker jag att det är kul att åka men det är inte så att jag skulle vilja ha en egen. Så hennes morfar blir nog jätte glad när det ligger en bild på bloggen på morfars mc.



Denna mc är nämligen något av en ögonsten för Emmys morfar så nu kan han ha båda ögonstenarna på samma ställe. Snacka om att slå två flugor i en smäll.

Dagen idag har däremot varit mindre rolig för min lilla tjej då hon har haft feber. Det är ju sånt som händer när man är 4 år gammal. Så dagen idag har mest bestått av alvedon och sova samt en och annan glass. Men nu så börjar klockan rusa iväg så nu är det nog läggdags. Speciellt om jag vill hinna umgås med min sambo som ska ägna sig åt den mycket ärofyllda "sporten" minigolf eller som den tydligen heter på riktigt bangolf. Detta är något som är mycket noga när man befinner sig i dessa kretsar. Så bara ör att han ska pyssla med detta så blir det en tidig kväll ikväll. så god natt på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, vad tuff Emmy ser ut tillsammans med morfar på MC'n!!! Kul det var o träffa er idag =) Kraaam

2009-04-26 @ 17:36:17
URL: http://flugis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0