Ensamt

Ja det börjar kännas lite ensamt och tomt då jag inte är van vid att vara själv denna tiden på dygnet. Ska inte hämta dotter förens om 2 timmar. Då hoppas jag att jag hittar till kompisen men det ska nog gå bra. Det fanns ingen som hade tid att dra ner på stan med mig idag så jag fick ingen sol på mig.

Annars så har jag faktiskt haft en ganska bra dag då jag har städat nästan hela lägenheten. Denna gången utan tandborste. Vadfan man kan inte vara jätte noga helatiden. Men det är så jävla skönt när hela lägenheten är städad och det luktar rent så man slipper att känna att nu måste jag städa. (dessutom kan det vara bra att ha städat så man inte slår ihjäl sig när man kommer hem i helgen). Nej nu ska jag ta och fortsätta städa så det blir klart någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0