Förlåt

Förlåt att jag inte bloggade något igår men jag var på univeristetet hela dagen och kom hem vid 17 tiden. Dessutom Vabbade sambon då dottern hade liiite feber men hon hade betydligt mer i helgen så vi tänkte att vi kör det säkra före det osäkra och hon fick vara hemma en dag till.

Angående mitt pluggande så ska mitt arbete hittills skickas in idag och det är något som jag inte ser fram emot. Då jag inte riktigt vet hur jag ska utforma min undersökning det ska jag ta med min handledare imorgon ifall jag bara kan ta upp de brev som jag analyserat och sammanfattat och ha dem som de är (självklart så ska de skrivas om då jag skriver som en kratta). Jag hoppas att jag kan göra så och sedan dra parallellerna i diskussionen eller om jag måste tänka om helt. Ja ja jag hoppas att det går bra. Nu har jag 1v på mig att fixa alla breven som är kvar ca 150s sedan ska jag börja på diskussionen så jag hoppas att jag kan få lägga fram min uppsats till opponering nu i maj annars måste jag vänta till agusti och det vill jag inte. Då ska jag ju börja på nästa uppsats.

Någon gång i slutet på dennavecka ska jag avslöja mitt projekt som jag har på sidan av pluggandet, Emmy, lägenheten och sambon. =) Det är bara att vänta och se vad som händer.

Ja dottern är nu mera frisk och är på dagis och idag ska jag på utvecklingssamtal med dagis. Så det ska bli kul. Det är helt sjukt vad fort de små barnen blir stora. Nästa höst det vill säga 2010 börjar Emmy i förskoleklass helt sjukt vad fort tiden går.

Nej nu måste jag ägna mig åt lite seriösare saker som att till exempel plugga lite så jag får G på uppsatsen. Men ha det bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0