Framme i Sundsvall

Japp då var man framme i Sundsvall. Eller ja vi har varit framme sedan 01 i natt men vad fan. Så idag så har jag varit i Härnösand och lämnat grejer som vi hade i förådet en växa säng, bärsele, madrass. Så nu har vi plats i vårat föråd att spara mera skit i. Men förutom att vi lämnade grejerna fick jag ju träffa Sabina det händer ju inte så ofta att vi träffas av den enkla anledningen att vi inte bor så nära varandra. Så vi fick lite fika och sedan åt vi hamburgare på Big Boy så det var ju trevligt. Det enda som var synd var att vi inte hann stanna längre. Det är ju ett problem man har när man inte åker upp så ofta och så länge. Man får som ganska många saker att göra när man väl är uppe.

När vi hade varit klart i Härnösand så tog vi den tomma bilen tillbaka till Sundsvall och kollade lite på tyngdlyft. Alltså helt seriöst så netta tjejer på 68 kg som lätt lyfter 120kg. Det är helt sanslöst tycker jag alltså om jag verkligen försökte skulle jag nog kunna ta typ 20kg.

Jaja nog pratat om tyngdlyft. Det är i alla fall helt underbart att få vara med dottern igen och hon var hur glad som hälst att se oss i natt när vi kom fram. Så omtyckt och uppskattad har jag nog aldrig känt mig. Det är något speciellt med de små liven.

Vad gäller mitt ytterst seriösa pluggande så har det inte blivit mycket gjort. Måste nog ta tag i det ifall jag ska få något betyg i denna kursen. Måste nog plugga lite på lördag men det tar jag då. Nu ska jag gå ner och äta tacos, det är en av de bästa sakerna med att vara på besök man slipper att laga maten själv och det värsta att bestämma och komma på vad fan man ska äta varje dag. Men nu hojtar de på mig där nere så jag måste gå nu. Om allt går som jag vill så kommer det en uppdatering imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sabina

jaa, man skulle vilja ha er här i typ en helg iaf! det är ju skit jobbigt och bara träffas i några timmar =( men men, vi tog vara på tiden som fanns och jätte snällt av er att lämna grejorna här! love u! puss

2009-04-09 @ 20:28:07
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/
Postat av: Sabina

svar: joo och vi har ju klarat oss att träffas typ två gånger om året ett x antal år :P så ett tag till skadar ju inte :)

Emmy är ju så himla söt mot Felicia så det är jätte kul att se! puss

2009-04-10 @ 18:56:45
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0