Hemma igen

Då har vi varit på stan och spanat på min klänning. Måste daesperat tappa några kilo så klänningen passar men jag har ju 2 månader på mig så lite ska jag väl hinna tappa.

Men för att gå över till något betydligt roligare så kan vi ju ta dagens valborgsfirande. Det började med att vi kommer ca 40 min sent hem till Perny. När vi väl kommer dit så börjar Perny med att fråga Eddie om han kan grilla. Unisont svar av mig och Eddie nej. Beviset kom senare under kvällen. Det slutar med att jag blev grill mästare och stod för att allt skulle grillas Perny slarvade bort sin öl 30ggr och Sofia "skalade" champinjoner medans Eddie lekte med barnen.

När vi satte oss för att äta fick barnen korv Perny hade gett mig revbensspjäll att grilla. Sofia, jag och Eddie skulle äta flinta stek när Perny smakade på revbensspjällen smakade de konstigt och jag sätt mkt dumt till så det blev Eddie som fick grilla den sista steken för att alla skulle bli mätta. När Eddie anser att den är klar så säger han -Ja ni ser väl att den är klar den brinner ju. Ja det är min stjärnkock det.

Sedan avrundade vi kvällen med lite fika och alkohol. För att få tiden att gå tyckte vi vuxna att vi kunde inte vara sämre än barnen så vi kastade gris och spelade divärse bollspel resten av kvällen. Nu är vi då hemma men voi åkte vid 22 då det var bäcksvart ute och alla började att små huttra. Så nu är det bara att ladda för barnkalas imorgon.  Förutom det ska jag leka med Sofia.

Kommentarer
Postat av: Eddie

För övrigt så var köttbiten perfekt grillad ;)

2009-05-01 @ 08:45:23
Postat av: Emilie P

Den brinner ju!!! as kul jag skrattar hela dagen!! Undrar bara till bröllopet vilken klädsel skam an ha!?=)

2009-05-01 @ 11:41:53
Postat av: Pucko

Lämplig klädsel. det vill säga att man får ha det man tycker känns bra

2009-05-01 @ 11:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0