Hemma igen

Då var "opponeringen" överstökad. Det gick väl som jag hade förväntat mig det vill säga massor av kritik på mitt språk. Det är så fruktansvärt störande att jag inte ska kunna skriva vettigt men men det är väl sånt man får ta. Annars så gick det väl ganska bra. Jag ska bara kasta om lite gjerer i tidigareforskning och flytta ett par grejer från bakgrunden till tidigare forskning. Men annars så var det inte så mycket. Det är jag ganska nöjd med eftersom vi bara har haft någon enstaka handledning. Jag hade gärna haft mycket mera tid till handledning så det känns som att man vet vad man pysllar med. Men det kommer väl.

Annars så drog tiden över på seminariet så jag kom lite sent till dagis men det gick bra det med. När vi väl kom hem så märkte jag att Emmy börjar att bli lite hostig. Det vore ytterst olägligt om hon skulle bli sjuk nu med tanke på att hon ska följa med en kompis hem imorgon efter dagis och att hon ska åka till sin farmor på fredag. Så det är bara att hålla tummarna.

Nu har jag faktiskt bestämt mig för att det vore dags att tappa några kilo. (undrar hur många gånger man har ebstämt sig för det?) Men ska i väg på lite grejer i sommar så jag har en klänning som jag ska komma i och då kan det vara trevligt att komma i den utan att hoppa över andningen. Men vi få väl se om jag har självdiciplinen denna gången. Jag menar nu har jag ju faktiskt lite motivation. Samtidigt som jag har en sambo som är Örebros största gottegris. Men det är bara att hoppas på det bästa. Går det som jag vill så kommer det kanske en uppdatering på läget senare. Men nu ska jag kika på bollibompa med dottern. Ha det =)

Kommentarer
Postat av: Sabina

det skulle vara jobbigt om jag kom också, är ju härnösands största gottegris :)

2009-04-01 @ 19:23:46
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/
Postat av: Pucko

haha jaa så det är tur att du håller dig på andra sidan landet..=P

2009-04-01 @ 20:44:51
Postat av: annieellen

Vad skriver du uppsats om? :)

2009-04-01 @ 21:11:32
URL: http://annieellen.blogspot.com
Postat av: LillaMy

Hej du! Ja du det var bara en snabb visit så jag har i Graninge nu och kommer att åka hem till västsverige igen på måndag. Hoppas att allt är bra :)

Kram kram

2009-04-01 @ 23:16:34
URL: http://snowies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0