Hoppas inte

Som rubriken lyder så hoppas jag att Emmys hosta inte blir mer än bara hosta. Hon var inte varm idag men det vore ju jäkligt olägligt om hon skulle bli sjuk imorgon när hon ska åka tåg med Eddies syster hela dagen. Emmy var ju hemma hos en kompis idag och det hade gått jätte bra men det blev precis som jag förväntade mig när jag skulle hämta henne. Massor av skrik och bråk för att flickorna ville leka mera. Men man får väl ta det som kompisens mamma sa "det är bättre att de är blir sura när de ska gå än att de blir glada över att få åka hem. Det tyder ju på att barnen har haft det kul." Vilket i och för sig stämmer väldigt bra men det hade varit skönt om man kunde hämta dottern en enda gång utan att hon vart skitförbannad. Men det kommer väl det med om typ 20år.

Annars så är jag ganska nöjd med mig själv idag. Har städat nästan hela lägenheten ska ta det sista bara. Har hållt mig från att äta massor av onyttigt så nu är jag kanske en bit på vag? Eller nej det är jag inte allt kommer att skita sig på tjällossningen då blir det massor av alkohol och antagligen pizza. Men vad fan då blir det nya tag på måndag. Sedan funderar jag på hur jag ska lyckas med att få in mer promenader i min vardag. Ska klura lite på det och hoppas ¨på att jag hittar en lösning. Nej nu måste jag ta tag i det sista och fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0