Imorgon = Sundsvall

Japp det är så sant som det är skrivet imorgon ska vi åka till Sundsvall och då får jag träffa min underbara pärla som jag saknar så sjukt mycket. Det är lite roligt det där för när hon är hemma så tycker man att det ska bli trevligt att få umgås bara jag och sambon. Men när hon är borta så saknar man bara henne istället så det blir inte lika kul att bara umgås med sambon. Inte för att det inte har varit jätte mysigt att vara bara vi två men nu är det dags för pärlan att vara lite med mamma tycker jag. I vilket fall som hälst så har hon det jätte bra i Sundsvall så pass bra att hon inte har tid att prata i telefon med mig. Men det får man väl ta som ett bra tecken även om jag saknar henne så har hon jätte roligt i Sundsvall.

Idag ska jag försöka att fixa det sista på mitt forskningsläge så att jag kan starta med undersökningen imorgon. Ska nämligen till bilblioteket med en kursare. Tänkte dessutom att jag skulle kopiera lite så jag har något att plugga med när jag är i Sundsvall.

Som läget ser ut just nu så har jag fullspäckat schema i Sundsvall som vanligt. Vi ska hinna leka med en av dotterns kompisar plus att vi ska hinna till Härnösand så jag får dumpa av lite av Emmys gamla grejer till Sabina. Sedan ska jag på något vis försöka att hinna plugga. Antar att det sista inte kommer att gå så bra. Men vad vet jag undrenstid är ännu inte förbi. Förutom det som jag redan har räknatupp så är det en hel del andra människor som man ska träffa. Det är lite av nackdelen med att flytta så långt från hemstaden. Man får så sjukt mycket att göra när man är hemma och man ska alltid hinna med det på ett par enstaka dagar. Men å andrastidan så gillar jag inte att bara sitta på rumpan utan att ha något att göra.

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag lääängtar efter diiiig!! :)

2009-04-07 @ 11:17:08
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0