inga golv

Japp då hade golvnissen kommit och han rev ut golvet i emmys rum och i hallen men efter det så tog han fruksot och nu har han varit borta ett bra tag. Det är väl bara att hoppas på att han kommer tillbaka innan det är dags för lunch. Mest för att jag inte vill ha alla möbler i vardagsrummet. Så jag hoppas på att nissen blir klar idag så vi slipper ha det så här hela helgen. Det kliar i fingrarna att få börja städa men men han kommer nog snart och han sa faktiskt att han trodde att de skulle hinna klart idag. Jo inte för att det är någon som läser min blogg som kanske är intresserad av detta men i alla fall så har jag tagit ut telefonerna så det går inte att ringa mig på hem telefonen idag.

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag läser juuuu!

2009-04-17 @ 10:47:23
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du visste ju redan att jag inte hade någon hemtelefon. Men man kan ju ge sig fan på att så fort jag hade kopplat in dem igen så ringde en telefonförsäljare...

2009-04-17 @ 22:33:24
Postat av: Pucko

ja det var ju givet vis jag (Pucko) som skrev inlägget om att Sabina redan visste att jag inte hade någon hem telefon

2009-04-17 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0