inget vettigt gjort idag

Ja idag har jag inte gjort något vettigt alls. Det lilla pluggandet som har gjorts är som sakt mycket lite. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det för min handledare. Men men varför ta det idag som man kan ta imorgon? Så jag tror att jag tar och fixar pluggandet imorgon så jag slipper skämmas hos handledaren. Anledningen till mitt uteblivna pluggande är att jag har spenderat hela dagen i lekparken. Men imorgon blir det andra bullar framförallt för att Emmy ska vara på dagis imorgon och då har jag ingen söt liten tjej hemma som vill ut i lekparken. Nej nu ska jag nog kanske eventuellt plugga lite om det inte blir mera lekpark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0