Klart

Nissen som var här och bytte golv var skitsnabb när han väl kom tillbaka. Han var faktiskt klar vid lunch så vi har fixat och donat. Skruvat ihop lite möbler och möblerat om lite. Det kändes ganska lämpligt att göra det när alla möblerna i alla fall var inne i vardagsrummet. Så nu ser det lite mer ut som jag vill ha det men jag hoppas på en ny soffa till hösten. Det skulle göra mig till en mycket glad människa. Tyvärr så vart det inga före och efter vilder denna gången då kameran bestämde sig att frsvinna bland allt i vardagsrummet.

Annars så har vi faktiskt varit på stan en vända idag och ätit lite buffé på Kina muren. Lika gott som alltid, tyvärr är det ju så jävla dyrt men vad kan man göra åt saken? Nej nu ska jag sova ska fan upp kl 06.30 imorgon bitti ska ju iväg på dotterns gymnastik avslutning. Så förhoppningsvis dyker det upp någon bild imorgon på min lilla discogymnast.=) Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0