måndag- efter tjälis

Förlåt att det har varit lite dåligt med uppateringarna nu under tjällossningen. Men någon gång så måste man ju lämna datorn.

Men helgen har varit helt underbar massor av roliga människor som man bara träffar på tjällossningen och alla vet ju hur kul det är att träffa vänner som man inte ser så ofta. Fredagen har jag uppdaterat er lite på så där vet ni ju lita vad som skedde. Lördagen där emot har jag varit lite snål med informationen. Lördagen var helt jätte bra vi hade super bra väder dessutom så hade vi utvecklat vårat fjäsk ganska så bra så där fick vi bra poäng. Men det räckte inte till vinst fick vi veta under sittningen. Där emella hade jag otroligt roligt med några vänner och skrattade oavbrutet i 3h vilket resulterade i att jag har grym tränmingsvärk i magen. Men vad gör man inte. Efter detta var det sittning, en av de bästa sittningarna som jag har varit på. Dock så har jag inte varit på så många men en del har jag nog hunnit med på mina 3½år som overallare. Det fanns dock några människor på sittningen som var aningens öbver förfriskade. Efter detta fortsatte festen på Bärseback och PUBlicum det var en helt fantastisk kväll.

Anledningen till att jag inte uppdaterade bloggen igår var för att Eddie och jag är ensamma hemma och bara njöt av att bara vara vi två och äntligen ha lite tid för varandra. Vi gjorde inget särskilt kollade på film och bara var. Även detta var en mycket trevlig kväll. Nej här kan jag inte sitta hela dagen jag måste börja arbeta på min uppsats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0