Mycket att göra idag

Idag har jag faktiskt haft en del att göra. Jag började dagen vid klockan 7 och gjorde i ordning mig själv min snälla sambo hade gjort i ordning dottern. Sedan bar det av till dagis efter det så hem och vänta lite på Sofia. När hon kom (hon vart lite försenad en katt smet ut) så bar det av till universitetet. Där jag spenderade dagen från 9 och fram till 16. Under denna tiden han jag få lite oväntade besked. Detta beskedet var att öbo ringde och sa att vi skulle få nya golv på fredag. Shit Emmys rum hallen och vårat sovrum ska alltså tömmas på möbler och sådant innan fredag.

Så efter pluggandet bar det av till öbos bovärds kontor hos oss och välja golv. Det blir grått i hallen och i vårat sovrum, och en vanlig "sandfärgad" i Emmys rum. Efter att golven vart valda lämnade jag av Sofia hemma hos henne för att sedan åa och hämta dottern på dagis.

Efter detta bar det av hem och laga en sådan där äcklig laxpytt så det vart inte så mycket mat. Det var efter maten som det hände grejer. Macke, jag och Emmy flyddae alla möbler från emmys rum och hallen in till vardagsrummet. Behöver jag säga att det är kaos hemma hos oss?

Efter det så drog jag dammsugaren runt de rummen som var tömda. Så nu njuter jag av några minuter i soffan efter att dottern har somnat. Men det är inte så långvarigt så nu ska jag åka iväg och hämta sambon på jobbet. Han var så duktig att han gick till jobbet i morse. Duktig Eddie.

Ja ja men det kommer väl uppdatering imorgon hur slatad jag blev på handledningen och hur bra det gick att plocka isär sängen och ja allt som ska göras imorgon. God natt. =)

Kommentarer
Postat av: Sabina

duktig flicka :)

2009-04-15 @ 21:25:19
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0