Snart hämta på dagis

Då ska jag gå till dagis om 1h. Så innan dess tänkte jag komma med lite uppdateringar om dagen. Nu är det bestämt Sofia kommer hit idag klockan 16. Så jag och dottern ska möta henne på stan när jag har dottern. Sedan ska vi ner och prova min klänning med alla tillbehör. Så jag hoppas att den passar annars blir det väl hårdbantning så jag kan ha den. Efter det ska vi hem till Perny och grilla så det blir nog bra hela dagen. Jag gillar ju att ha mycket att göra på dagarna.

Dock har mitt pluggande blivit lidande idag då jag har haft massor att göra med bröllop och annat tjafs. Så pluggandet tar jag imorgon är Sofia sitter och gör placeringskorten. Men nu ska jag ta och slö titta lite på TV innan allt drar igång ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0