Söndag

Jaha jag som hade tänkt att jag skulle få lite pluggat men det ser mörkt ut för det. jag skulle verkligen behöva en diciplin dryck av något slag som gjorde att jag verkligen tog mig tid och satte mig och pluggade. Det är ju inte så mycket tid kvar nu och idag måste jag hinna med en bok till källförteckningen och det sista i Gustav I:s registratur band 8. Men det är bara vad jag måste får vi se om det blir gjort eller inte. Det återstår att se om detta bara är något jag måste eller om det faktiskt blir gjort.

Annars så Är Emmy piggare idag men jag har ingen aning om vad hennes temp är då mina päron inte äger någon termometer. Men hon har fått sig en liten tripp på mc och kollat på sin far när han utövat macho "sporten" minigolf. Det är något som jag inte förstår mig på. Det går lixom emot allt som jag gillar för det första så tar allt mycket lång tid, för det andra så krävs det tålamod. Detta är två saker som inte fungerar bra för det lilla Puckot. Jaja men nu ska vi snart äta och Emmy leker med en leksak som låter som satan så jag hör inte vad jag tänker. Men det kanske kommer något fler inlägg under dagen. Ha det bra=)  

Kommentarer
Postat av: Anonym

eilime.webblogg.se



kolla in.

2009-04-27 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0