städa idag

Jaha då var det dagen innan tjällossningen så jag tänkte att jag skulle städa lägenheten. Mest för att slippa komma hem till något jätte stökigt efter att man har varit iväg och festat. Samtidigt så behövs det städas som alltid. Speciellt när man har en dotter och en sambo som inte vet vart saker och ting ska vara egentligen så allt hamnar på golvet. Men nu ska det bli städat och fint.

Dottern ska förövrigt till en kompis idag efter dagis och eddie jobbar kväll så jag kommer att vara själv hela dagen. Något som jag inte vet ifall jag ska tycka att det är skönt eller ensamt. Funderar dessutom på att fråga en kompis ifall hon har lust att följa med ner på stan och fixa lite grejer.

Nej nu ska jag börja städa så jag får det gjort innan klockan är 19 och jag ska hämta dottern.

Ja just det bara för att ni ska bli lite nyfikna pysslar jag med en grej som jag tänker dela med mig av i slutet på april. Som sagt bara för att göra er nyfikna ;D vem vet det kanske droppar in lite ledtrådar under tiden?

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag kan hänka med på stan :P

2009-04-02 @ 13:17:26
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0