Sundsvall idag

Japp då var det dags att åka till Sundsvall idag. Så min dag har till större del bestått av att städa lägenheten. Det är ju så sjukt tråigt att komma hem till en lägenhet som ser ut som ett bombnedslag. (det gör våran iaf) Jag vart till och med tvungen att ta disken som sambon lovade att han skulle ta i morse. Men eftersom han inte gjorde det så får han köra. moahahaha främst för att jag bara har sovit 4 timmar inatt.

Jag gjorde den mycket idiotiska saken och somnade på soffan i går kväll. Vilket gjorde att jag inte kunde somna när jag väl gick och lade mig. Men men är huvet dumt får kroppen lida. Det knepiga är att jag nästan aldrig somnar på soffan men jag är ganska säker att det beror på det dumdristiga beslutet att vara ledig ett par dagar vilket gör att kroppen slappnar av och man blir sjuk. Så jag börjar känna i halsen och få lite hosta.

Men jag har det bästa botemedlet mot en förkylning. För er som undrar vad denna mirakel medicin kan vara så är det så enkelt som en c-uppsats som måste skrivas en dotter som måste tas om hand en lägenhet som måste städa. Alltså att man går tillbaka till "vardags stressen" då jäklar försvinner den ganska fort. Tyvärr så är det som om förkylningen skulle ligga latent i kroppen så jag få mig en rejäl förkylning/luftrörskatarr när jag väl blir ledig. Men vad fan så läge man fixar skolan i alla fall.

Nog med gnällandet idag har jag äntligen börjat med undersökningen till min uppsats och som det är just nu ser det ljust ut men som sakt då är jag bara i början.

Det bästa av allt med denna dagen är att jag änligen ska få träffa min underbara dotter igen. Shit vad mamma saknar dig. Nej nu ska jag fixa det sista så det bara är att packa bilen när sambon slutar jobbet så vi kommer upp till dottern så snart som möjligt.






Kommentarer
Postat av: Sabina

tack vännen för det :) nu har jag lärt mig något nytt! :) ses imorgon!

2009-04-08 @ 16:37:37
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0