Tisdag

Då var det en helt vanlig tisdag med allt vad en vanlig tisdag innebär. Det vill säga ännu mera pluggande hämta dottern, laga mat, diska och städa. Jag borde dessutom tvätta lite. Annars så är dagen inte så rolig det är grått och kallt ute, Dessutom känns inte pluggandet så lockande. Men det måste göras så jag ska väl ta och bita i det sura äpplet och gör det som måste göras.

Men på fredag ska jag och Mia åka till Enköping där jag ska jobba och hon ska på arbetsintervju på mitt jobb så med lite tur så får jag jobba med Mia i sommar. Det vore faktiskt riktigt roligt tycker jag. Annars så är mitt jobb ett riktigt roligt jobb med varierande arbetsuppgifter och framför allt en riktigt bra lön..=)

Nej nu tror jag att jag ska äta något för att sedan börja med mitt pluggande. Något måste jag ju göra även idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0