Tjällossningen 1:a dagen

Japp då var det dags för den efterlängtade tjällossningen. Vi ska göra oss iordning för vi har lite mer än bara tjällossningen på schemat. Först så ska vi ner på stan hela familjen sedan ska vi hämta Eddies syster på tågstationen efter det så ska vi ta oss upp på universitetet.

Ja vi får väl se hur mycket alkohol som kommer att förtäras idag om det kommer någon mer uppdatering ikväll eller om det bara kommer en på söndag eftermiddag. Den som lever får se hur det blir med uppdateringen denna helgen. Nej nu ska jag göra mig klar så att vi kan ta oss ner på stan. Jag har ju två barn ett stort (sambo) och ett litet dottern som gör att allt tar dubbelt så lång tid som nödvändigt men med lite tur så kan vi vara på stan till 11. Jaja men ha det bra så kommer det förr eller senare en uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Sabina

nu kommer hemtelefonen vara alldeles tyst hemma hos mig =/

2009-04-03 @ 10:31:41
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0