Tjällossningen dag 2

Ja gårdagen var väldigt trevligt faktiskt. Det roliga med tjällossningen är att träffa massor av människor som man inte träffar annars. Som nu var det en hel hög där jag inte hade sett vissa på flera år. Jaja flera år är väl kanske att ta i men ett par år i alla fall. En annan underbar grej med overallsfester är att det nästan alltid är en grymt skön stämning och denna infann sig igår som vanligt. Det hände dock inte så mycket igår då det var vinbrännboll med "nollevin" annars så var det bara allmän fest. Det är ju alltid trevligt men man får inte så mycket att skriva om. Men vinbrännbollen vann vi i alla fall den första matchen och vann den andra på walkover så det var ju bra. Men vi förlorade sedan mot LmT så det var inte så mycket mera spelat. Idag där emot så blir det lekar. Så då kommer det att hända lite mera.

Dottern åkte ju tåg med Eddies syster igår och nojig som man blir som mamma när man inte har full koll på sitt barn så bad jag Eddie att ringa stup i kvarten. Men resan hade gått bra i alla fall så nu kommer jag att vara utan barn fram till på onsdag.

Nej nu måste jag göra mig klar för att åka till universitetet och tjällossningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0