Uppdatering från gårdagen

Sorry att jag inte hann skriva igår men det blev som så att vi började dagen med lite shopping på Birsta med en fika på Charm. Vi drog som en heldag på Birsta.

Vid fem när vi kom tillbaka till eddies föräldrar så var det dags att äta lite mat och efter det så började kvällen. Kvällen innebar en liten overallsfest i Sundsvall med Över Smurfen. Det var trevligt men lite annorlunda från overallsfesterna jag är van vid. Främst av skäl som det satt en tjej och sov som inte rörde på sig när man petade på henne.. Men allt alla sa var bara äh låt henne va jag orkar inte ta hand om henne ikväll. Tjejen levde ju det kollade jag persoligen ett par gånger. Men detta är ett senario  som med största sannorlikhet inte skulle hända i örebro. Inte det att folk inte däckar i örebro men just att bli lämnad så ensam att inge vill ta hand om en. Det tyckte jag var lite läskigt vilket gjorde mig sjuktglad att jag är Örebreware. Bortser man från tjejen som satt i ett hörn och sov i flera timmar helt själv så var det riktigt roligt. Men som Örebreware så finns det inget som går upp mot Bärseback och PUBlicum. Det ska bli skönt att åka hem så man vet vart man är någon stans.

För övrigt har jag inte fått något pluggat. Det känns ju lite mindre bra då jag har handledning nästa vecka och då måste jag ha gjort lite i alla fall. Annars så är det inte så mycket förutom att det är underbart att få umgås med dottern igen och att vi drar söderöver imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0