uppdatering

Jo just det jag skrev ju det i ett tidigare inlägg att jag skulle försöka att gå ner lite grann i vikt och komma med en uppdatering på hur det går. Just för tillfället så går det ganska bra har faktiskt tappat 2kg sedan det inlägget så det får man väl vara nöjd med.

Annars så har det inte hänt så mycket sedan jag skrev förra gången men det är ju så otroligt tråkigt att plugga och jag har ingen motivation alls så det är ju lite tråkigt därför kommer det lite knepiga inlägg ibland. Nej nu ska jag åter gå till pluggandet. Men när sambon kommer hem ikväll då så¨ska jag och Macke ta en prommenad så man får röra lite på döfläsket.


Emmy har för övrigt varit helt underbar idag och varit snäll nästan helatiden. Speciellt när hon fick ett par nya vita fin sandaler. Men som sakt imorgon ska jag raka vägen in vardagen och plugga som ett djur så jag slipper att skämmas på torsdag när jag ska ¨på handledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0