Uträttat idag

Ja då var det dags att skriva vad jag har uträttat idag. Hör och häpna fick jag faktiskt lite pluggat men inte tillräckligt för att jag ska slippa skämmas på torsdag. Men men vad kan man göra åt det? Annars så fixade jag disken hämtade dottern och hon fick sparkcykla hem från dagis. Det var inte jätte lätt då det är sjukt mycket grus överallt här. Man skulle ju kunna tycka att 3 veckor efter att snön försvunnit så skulle gruset kunna vara på väg bort. Men icke sådan tur har vi inte. Annars så fick jag lite mat lagat som den hemmafru man är så vart det en matlåda till sambon också. Men ni som känner Eddie kan ju lista ut att det som skulle sparas till imorgon som matlåda till mig och en att frysa in inte fanns kvar. Eller matlådan till mig fanns kvar men den andra valde att besöka Eddies mage...=P

Men disken vart tagen i alla fall så något blev gjort. Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med att lämna dottern på dagis innan jag ska iväg till uni för att plugga hela dagen för att sedan ta en tripp till dagis sedan hem för att laga mat och diska. Gud vad det är underbart när sambon jobbar kväll. Ja ja med lite tur så har han ett nytt jobb snart där det inte är riktigt lika mycket kvälls jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0