Nästa händelse som skett i sommar

Ja som rubriken lyder så har det skett ännu en händelse i sommar. Denna händelse var en underbar resa som vi fick i bröllopspresent. Så jag ska väl lägga upp lite bilder på det med=)

En bild på en mycket förväntansfull dotter som strax ska iväg på bamseklubben.


Min favvo bild från resan=)


Dottern och maken övar på trix i poolen



En bild på maken vid middags dags=)



Man kanske ska lägga upp en bild på sig själv också?? hmm ja jag får väl göra det.



Ja ja jag vet blir inte jätte bra på bild dessutom ser jag lite galen ut men det är ju sådan som man är. Eller jo när Daniel fotar se föregående inlägg.

Så avslutade vi semestern med en bamse kram av Bamse.


Det var en helt underbar semester och vi tackar och bockar för denna present av alla underabara människor som kom och uppvaktade oss på vårat bröllop.




Kommentarer
Postat av: Sabina

underbart!!

2009-08-22 @ 19:12:18
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0