domedagen

Idag var det domedagen och jag har fått min dom. Det blir ingen opponering i maj. Jag hade för mkt kvar att göra på min uppsats. Men det är faktiskt inte hela världen jag är ganska nöjd som det är. Det ska bli skönt att fixa det sista utan stress så man får möjligheten att göra ett bra arbete. Skulle jag fått opponera på mitt arbete i maj hade jag haft en vecka på mig och det hade inte blivigt så bra. Plus antagligen en gigantsik rest uppgift.

Ja jag har ju som ni kanske vet hittat mig ett nytt fritids intresse och det är att skjuta med gevär. Förhoppningsvis så ska jag ge mig på jägarexamen till våren. Men innan jag fixar det så ska jag förhoppningsvis följa med pappa på älgjakt i höst. Sist jag var med tyckte jag att det var skit trikigt. Men det fanns omständigheter som gjorde att jag inte tyckte att det var så kul. Dels så¨var det det att jag var 14 och tyckte att det var mycket roligare att supa och tjuvröka. Så nu tänkte jag att jag skulle ge mig på detta igen och förhoppningsvis tycker jag att det är kul. Det är ju sjukt kul på skjutbanan.

Emmy är just nu ute och leker i lekparken. Känns helt skumt att hon är så stor. Hon borde ju vara typ 1½ eller något. Men det finns inte så mycket att göra åt att hon blir större. Det står inte på förrens hon är vuxen och ska flytta hemifrån.
 
Ja men nu har jag nog svammlat färdig för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0