Efternamn

Jaha då hade Eddie fått mig att lova att vi skulle vara hundvakt i helgen. Hunden är väl lite egen jätte snäll bara lite knepig. Vem tror ni det är som har varit ute och rastat hunden som Eddie är hundvakt till då??? 

För övrigt så behöver jag lite hjälp med en sak. Det vore jätte nice om jag kunde få lite hjälp med att övertyga sambon om att vi ska heta Ljungberg och inte Söderlund. Därför skulle jag vilja ha lite av era åsikter.  passar Paulina Ljungberg eller Paulina Söderlund bäst och för Eddie så är det självklart  Eddie Ljungberg eller Eddie Söderlund. Hoppas att jag kan få några kommentarer på detta så jag kan få honom att vilja hete Ljungberg... Ja det var väl två av dagens i-lands problem.

Kommentarer
Postat av: Sofia

LJUUUUNGBEEEEEEEERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



;)

2009-05-01 @ 17:43:07
URL: http://sofiaengman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0