Ensam

Då var man ensam då. Eller inte riktigt Emmy är ju hemma med mig. Eddie har där emot gett sig av till huvudstaden där han ska på arbets intervju imorgon bitti klockan 9. Så nu är det bara att hålla tummar och tår för att han får det jobbet. Det vore helt underbart ifall han fick det jobbet för då skulle han slippa vara arbetslös och det är bra det=). Så nu ber jag alla ni som eventuellt kommer att läsa detta inlägg att hålla tummarna för Eddie imorgon mellan 9-11.

Ja annars idag så har jag faktiskt varit lite duktig har läst två uppsatser ska läsa de sista två ikväll när dottern somnat. Att jag bara hann med två var för att jag kompå saker som jag skulle skriva i min uppsats så idag har jag faktiskt pluggat yey. Jag skulle uppskatta att det tar ca 3 dagar att slutföra detta arbete om jag bara jobbar. Så det är mitt mål.

För när jag är klar med mitt arbete så kan jag åka till Pettzon med gott samvete och shoppa loss lite i Umeå. Jag är en ganska dålig människa för jag har faktiskt aldrig besökt min underbara vän i Umeå. Så det ska bli riktigt kul för hon är en av de vännerna som jag saknar riktigt mycket. Varför kan man inte bara bo på samma ställe? Nej jag drog till Vänersborg sedan Örebro, Sofia drog till huvudstaden, Sabina är kvar i Härnösand och Lax är kvar i Sundsvall och sist men absolut inte minst i  betydelse Pettzon som bor i Umeå. Men som jag skrev i ett tidigare inlägg så kan jag ju lätt ta en resa Sverige runt och ha någon stans att bo nästan överallt.=P

Nej nu ska jag göra iordning maten till mig och min dotter sedan sätta mig och läsa två uppsatser till. Hoppas att ni har en lika intressant dag som mig.=P 

Kommentarer
Postat av: Emilie P

I LOVE YOU!!! Förstår du va kul vi ska ha när du kommer upp!!! I längtar mycket! får tårar när du skriver sånt fint om lilla stora jag=) men du vet väl om att det är ömsesidigt! puss på dig

2009-05-27 @ 22:45:45
URL: http://eilime.webblogg.se/
Postat av: Emilie P

I LOVE YOU!!! Förstår du va kul vi ska ha när du kommer upp!!! I längtar mycket! får tårar när du skriver sånt fint om lilla stora jag=) men du vet väl om att det är ömsesidigt! puss på dig

2009-05-27 @ 22:46:08
URL: http://eilime.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så bra så jag bara måste skriva två likadana komentarer!

2009-05-27 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0