Fredag

jaha då hade Eddie åkt iväg till Sundsvall. Vi har lite otur så att vi aldrig prickar samma helg att vara borta utan förra helgen var jag iväg och jobbade och denna helgen är Eddie i Sundsvall.

Men för att se guldkanten i vardagen så har jag nu tagit mig tre dagar ledigt från min uppsats. Dessa tre dagar har varit mycket välbehövliga men jag kommer ju självklart att få ta igen dessa när det är dags för inlämning och så där så jag sitter ju inte bara och suger csn. Eller helt ledig coh ledig är väl fel att säga men betydligt mindre aktiv är väl mer rätt or men ni fattar vad jag menar.

Annars så är min lilla pappa snart här och ska spendera kvällen här för att imorgon dra iväg på någon orienterings grej. Orientering är inget som jag någonsin har varit intresserad av. Men det är ju kul att alla har lite olika intressen. Så ikväll hoppas jag på en trevlig kväll framför tvn och lite teori av fadern vad gäller jakt. Dessutom hade jag tänkt att jag skulle tigga lite skjuts av pappa till Enköping imorgon och hoppas på en vända på skjutbanan. Blåmärket är ju borta nu så det är bäst att jag skaffar mig ett nytt annars kan ju folk tro att man är normal.

Ja ja men nu ska jag vänta på min fader och sakna sambon en stund. Ha det bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0