Jobba igen

Jaha då satt man på jobbet igen då. Sover jouren även denna natt men imorgon så bär det av hem till öret igen. Ska bli ganska skönt att komma hem men jag lär inte få så mycket pluggat hemma och det måste jag verkligen. Annars så kanske jag inte får lägga fram min uppsats i maj utan måste vänta fram till augusti och det vill jag inte. Vad är det då jag har kvar att göra på uppsatsen? Jag har skrivit av alla breven klart så det tygsta är ju nu mera över. Dock måste jag snygga till dem och fixa med språken och kanske skriva ihop några och förhoppningsvis tappa några tecken. Sedan måste jag fixa till mitt forskningsläge och skrivaom problemformuleringen. Efter detta är det dags att börja med diskussionen där jag inte har skrivit något men jag vet på ett ungefär vad som ska stå där. Till sist är det då sammanfattningen och allt detta ska vara jklart till den 20e maj. Dock hoppas jag att jag är klar med lite av grejerna till måndag annars får jag nog inte läggafram den i maj.

Ja annars idag så har jag bara jobbat inget annat. Det är ju lite trist med att sova jouren man jobbar ett helt dygn. Plus att jag kom hit i torsdags så jag saknar min underbara Emmy och min älskade sambo. Men men det blir väl tid för dem typ i sommar. Ja nästa helg får jag ju vara med Emmy men då åker Eddie iväg till Sundsvall och spelar minigolf.

Ja det var väl vad jag hade för dagen hoppas att ni får sova gott för det lär inte jag göra. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0