Kväll...

Shit vad jag är trött ikväll. Om typ 1h ska Sofia och jag ta kvälls prommenaden med bobo då ska vi ta med honom hem så han får sova hemma då Edde och Sofia är allergiska och Emmy är lite rädd. Bara jag som helt klarat mig då.=P För övrig så har vi haft en riktig pensionärskväll då vi har kikat på så ska det låta och önskat att vi hade en bytta Ben & Jerrys. Men sådant kan man inte unna sig när man ska tappa massor i vikt. För övrigt så sitter jag och tjuvtränar magen då jag har hosta som börjar bli värre och värre. Men inget ont som inte har något gott med sig. Som jag sa så får jag ju tjuvträna magen lite.

Det ska bli helt underbart att få gå och lägga sig i sängen. Tyvärr så blir det en kort natt ikväll så vi ska upp tidigt så vi kommer iväg till Degerfors. Plus att Bobo ska ha sig en morgon prommenad.

Nej nu ska jag ta och fortsätta önska att jag hade en bytta B&J och njuta av en fredag som denna. Men kika in lite imorgon så bör det finnas lite bilder på klänningar..=P


Kommentarer
Postat av: Sabina

jag väntar spänt på bilderna!! =)

2009-05-01 @ 21:40:36
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0