Lite mer än en månad

Japp då var det lite mer än en månad kvar till bröllopet. Detta slog mig som en blixt från klar himmel. Det kan låta lite konstigt då jag har planerat sedan augusti men så är det. Så nu fick jag lite noja på saker som måste inhandlas. Typ skålar att ha sallad och sånt i, tre stora brickor att lägga mat på och mera skålar till potatis salladen. Ja jag vet det låter trist men vad fan de som kommer får väl dricka sig fulla istället för att äta om det inte passar.

Jag tror dessutom att jag måste ner till butiken där jag köpte min klänning för att se om jag kan ha den än. Annars är det väl läge att be dem lägga ut den. Men det vill jag verkligen inte. Sedan vill jag hitta tid med Sofia så vi kan spåna lite på frisyren och ja massor av småsaker som ska fixas. Men som tur är är de stora sakerna redan klara och det är ju bra det i alla fall.

Ja det var väl mina röriga tankar just nu. Men summan av allt det röriga är. Shit hur fan ska jag hinna allt?

Kommentarer
Postat av: Sabina

spännande! :)

2009-05-24 @ 14:12:16
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0