Motivation?

Ja idag så hade jag tänkt att jag skulle vara ordentlig och plugga hela dagen. Men det var bara som jag tänkte. Missförstå mig rätt jag har faktiskt skrivit 1s. Men det har varit mycket pratande i telefon lite tvättande och så tänkte jag att jag skulle diska. Men det gick  inte för diskmedlet var slut. Så när jag cyklade för att hämta Emmy så handlade vi lite diskmedel på väg hem. Men man kan ju inte handla bara diskmedel så vi köpte jordgubbar också. Så ikväll blir det mys med B&J och jordgubbar=). Sedan tänkte jag nog att jag skulle hinna med att laga lite mat innan det var dags för glass. Men när dottern har lagt sig då blir det i alla fal lite wow för mig och sambon. Gud vad jag är flitig=)

Nej nu ska jag titta när sambon lagar cykel. Ha en bra och solig dag=)


(man skulle ju kunna tycka att jag skulle skriva lite mer när jag inte har bloggat på så länge men icke...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0