Paintball

Dagen idag har varit myck varierande. Började med att jag satt på opponering mellan 9.15-15.30. Detta var inte alls roligt bara en massa tjat och dryga uppsatser. Hoppas att ingen vlir sur nu. Men uppsatserna var jävligt sega främst för att jag inte hade något där att göra. Inte ens efter detta blev det bättre först så hamnade jag och Sofia mitt i rusningen när vi skulle till bolaget och när jag skulle köpa något att grilla så började det att pissregna så jag sket i det.

Men efter detta började dagen bättra på sig. När jag kom hem var det bara att hoppa i mjukisarna för att åka iväg med Eddie och Sixten för att spela paintball. Shit vad kul alltså. Jag tror att jag har funnit den ultimata sporten för mig. Ja när man har kört några gånger så kanske man blir lite bättre kan man ju hoppas. Men jag har ju så jäkla tur att ett par kompisar till mig jobbar på paintball tjofräset borta i Norra bro. Så vi behövde bara betala för bollarna=). Vi spelade helt seriöst mellan typ 18.00 till 22.30. Då hade våra bollar tagit slut och det var sent. Min snälla bror passade dessutom Emmy så det var bara att ta sig hem så han slapp ha henne hela natten. Men jag säger bara shit vad kul det ska jag definitift göra igen. Helt sjukt kul. Så nu hoppas jag att Alex holler vad han lovat och hör av sig till mig när de ska iväg nästa gång. Tror att man ska spela paintball efter varje opponering då glömmer man det tråkiga eller så kan man fira att man klarat uppsatsen=)

Nej nu ska jag gå och tvätta håret med diskmedel så jag får bort allt kladd i håret. Hoppas att alla har haft lika sjukt kul som jag har haft ikväll=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0