Simskola

Då var vi nyss hemkomna från simskolan och min duktiga lilla pärla hade tagit 2 märken. Doppingen och baddaren. Så nu är jag så  där föräldrastolt så som man bara kan vara när man är förälder...För att jag skulle bli lite stoltare över min lilla pärla så fick hon dessutom byta grupp så nästa år är det en annan tid för simskola i vårat hushåll.=)

Innan simskolan så var Emmys kompis Karin här och de lekte som bara barn kan göra. Så där när en blir jätte sur i 2 min och sedan är det nästas tur och efter det så är det hur bra som hälst i 3 min och så börjar det om. Men de hade riktigt roligt annars.

För övrig har både jag och Sofia kännt oss bakis idag av någon anledning. Vi misstänker att det är den där ettriga motionen och den friska luften vi fick igår av att rasta Bobo. Men jag satsar tydligen på att bli förkyld och det är omöjligt att hinna med det då jag har min jävla uppsats att skriva nu är det bara 2 veckor kvar tills den ska vara helt klar för opponerig. Den ska lämnas in nästa måndag för godkännande. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Men men med lite tur så resulterar det i en viktnedgång..=) Nej nu ska jag nog vara lite social med Sofia som också sitter vid sin dator. Snart ska vi äta och sedan är det dags för min vän att åka hem för att inte komma tillbaka förrens det är sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0