Skön dag idag

Idag så bestämde jag mig för att vara helt ledig. Jag vet att jag är en dålig människa som inte sliter som ett djur när dottern är på dagis. Men hur som så jobbade jag ju hela helgen och har varit helt slut efter det då jag har slitit med uppsatsen. Men eftersom jag inte får lägga fram den nu i maj i alla fall så tog jag ledigt för att bli en glad och trevlig människa. Så jag har haft en helt underbar dag framför tvn och bara softat.

Eddie där emot har ju jobbat idag. Bara för att skvallra lite så har han sökt ett jobb i Stockholm där han ska på intervju den 28. Skulle det bli så att han får det jobbet så kommer vi att flytta till Enköping till hösten så jag kommer att pendla sista terminen. Men det kommer ju att innebära att jag får närmare till jobbet och kan ta fler ströpass. Dessutom så har mitt jobb planer på att byggaut så det kommer antagligen att finnas en tjänst till mig efter jul.

Så när jag hämtade Emmy bestämde jag mig för att fira. Jag bestämde att vi skulle fira så vi köpte lite B&J och jordgubbar. Mums=)

Nu ska jag titta lite på tv och njuta av att det just för dagen går som jag vill. Men hur det artar sig får den som lever se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0