städar

Japp idag är jag så duktig att jag städar. Detta kan jag idag göra med gott samvete eftersom dagis är stängt och då behöver jag inte ha dåligt samvete över att jag gör andra saker än att plugga. Det jag har hunnit städat hittills är bara köket men det fick sig en ordentlig genomgång. Funderar på om jag ska torka ur alla lådor och skåp också men det väntar jag nog med till sambon kommit hem från jobbet.

Så nu ska jag alldeles strax städa vardagsrummet=)

var ifrån kommer då denna städ mani? Jo jag satt och kollade på rent hus igår och jag säger bara. Fy fan vad vidrigt. Nu är jag inte i klass med den tanten jag diskar faktist mina grejer innan jag ställer tillbaka dem i skåpen. Blä vad det var massor av pälsägrar och fläskängrar. Det är riktigt vidriga djur så nu ska jag städa i förebyggande syfte så jag inte får sådana äckliga djur i min lägenhet.

Hmm helt meningslöst inlägg men jag kände att det var ett tag sedan jag uppdaterade min blogg och ni kanske vill veta vad jag sysslar med...

Kommentarer
Postat av: Emilie P

Jaa jag vill alltid veta vad du håller på med!! för du är så långt bort såå bra att veta=)

2009-05-21 @ 20:35:29
URL: http://eilime.webblogg.se/
Postat av: Sabina

haha, jaa fy fan.. det är tur att "rent hus" bara är en gång i veckan.. annars så skulle man väl bli hög på alla ångor av diverse städ grejjer... L

2009-05-21 @ 22:29:31
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0