Tisdag

Jaha då missade jag att skriva igår igen då. Men gårdagen var inte så händelserik då jag är förkyld och endast satt och pluggade. Nej riktigt så illa var det väl inte Emmy hade ju gymnastik avslutning igår oh var jätte duktig hon har lärt sig så mycket. Det står inte på så kan hon stå på händer och göra handvolter.  Efter uppvisningen så hade vi en liten fika stund medans barnen knappt kunde sitta stilla då de var väldigt intresserade av ribbstolarna.

När detta var avklarat så cyklade vi hem. Emmy har blivit så duktig på att cykla nu kan hon till och med bromsa. Så Emmy ska cykla på sin cykel hem ifrån dagis medans jag cyklar brevid.

Men nu måste jag nog göra något vettigt så jag hinner få G på min uppsats innan det är dags för inlämning. Jo just det jag sa ju att jag ver i akut begov att gå ner i vikt. Vilket jag faktiskt har varit duktig och gjort faktiskt 2 kg sedan jag skrev det inlägget nu är det väl bara 5 till eller något så skulle jag kunna ha klänningen klockrent.

Ha en bra dag i regnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0