Vad dålig jag är

Vad dålig jag är på att uppdatera min blogg. Men det har sin förklaring så här i Maj när alla vanliga människor längtar efter sin semester så planerar jag bröllop, skriver min c-uppsats plus att jag försöker jobba lite så vi ska kunna få in lite extra pengar. Där emellan har jag en familj och en lägenhet också. Dessutom har jag börjat kika på hund. Något som vi kanske kommer att införskaffa oss nästa vår beroende på hur det ser ut med pengar jobb och liknande.

Ja det var min underbara bortförklaring. För min C-uppsats går det ganska bra har väl typ 10-15 brev kvar att sammanfatta sedan ska jag börja skriva på diskussionen för att sedan gå over på att skriva undersökningen lite snyggare och förhoppningsvis tappa några tecken då en börjar bli väldigt lång. Sedan tror jag att jag ska be min gode vän Sofia att korrekturläsa den. För som ni ser är min skriftliga svenska ingen höjdare vare sig stavning eller grammatiskt.

Emmy hon har varit min alldeles egna underbara pärla under denna kaos artade period. Jag tror nästan att hon tycker lite synd om mig och är extra snäll. Men vi har faktiskt börjat att cykla med henne nu. Alltså att både hon och jag cyklar det funkar jätte bra hon är super duktig. Jaja nu har jag skrytit klart om min dotter.

För övigt så sitter jag på jobbet just nu och ska ta och lägga mig för att sova jour. Kanske skriver jag ett inlägg imorgn men nu måste jag sova för jag ska upp kl 06.00 och det är innan fan har hunnit i tofflorna som min 71 årige mormor brukar säga. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0