hur går det då för mig?

Jo för mig är det då så att jag förmodligen ska på arbets intervju den 9e dec. Denna arbetsintervju är då förlagd på folkhögskolan i Härnösand. Detta innebär som ni kanske redan har listat ut att vi kanske ska flytta tillbaka till lite nordligare breddgrader. Det är dock med lite blandade känslor. Anledningrn till detta är att jag har ju vänner och det blir nära till barnvakt och emmy har kompisar. Detta är alltså de positiva sakerna dock måste vi lämna örebro somär en stad där hela familjen trivs emmy är gå gott som uppväxt här. Men då har vi inte så många barnvakter.
Ja så det är ju lite småsaker som jag filosoferar på fast jag int nes har fått jobbet. Men det ser positivt ut vad gäller intervjun eftersom hon jag har pratat med sa att hon räknade kallt med att jag skulle få komma på intervju. Så nu väntar jag bara på ett bekreftande mail som berättar för mig vilken tid jag sak befinna mig där.

Men jag söker ju faktiskt inte bara jobb jag skriver ju på lite uppsatser också. Historian har jag lagt på hyllan ett tag för att focusera mer på poedagogiken. Uppsatsen i pedagogik rullar på ganska bra skulle jag vilja påstå vi har bara sammanfattningen kvar. Men jag vet att vi komme att få kommentarer på våran undersökning att texten är för upprepande men det var inte så jätte lätt att skriva den på någhot annat vis.

Så på måndag får jag antagligen veta om vi har chans till opponering innan jul och får det helt bekräftat om jag får komma på intervju.

Så det är bara att hålla tummar och tår att saker och ting går som jag vill.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ville bara påpeka att jag FAKTISKT hoppas på att du får jobbet! =)

Håller allt som går att hålla! =)



2009-11-29 @ 01:40:00
URL: http://sofiaengman.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja men det var ju efter att jag övertygade dig=P

2009-11-29 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0