Intervju

Japp idag var det då dags för intervju, arbetsintervju. det är bara en gruppintervju men det kan ju leda någon stans och det skulle vara så sjukt skönt om jag kunde få mig ett jobb så den stressen försvann. Menjag har ju lagtuty några trådar så vi får väl se vartåt det bär.

Annars så sitter jag med mina jävla uppsatser som jag hatar. examinations arbetet är jätte intressant det är det verkligen. Men det måste göras och det känns som om våran handledare håller oss tillbaka eftersom vi bara får diskutera det hon vill att vi ska diskutera på seminarierna. Detta gör att det känns som att vi ligger efter och jag vill verkligen få klart detta innan jul så jag kan fokucera på den andra uppsatsen. Att jag hatar den beror på att min handledare ändrar sig hela tiden och säger att jag ska göra saker annorlunda från det jag har gjort. Det siom stör mig med det är att jag har gjort så som hon har bett mig men ändrar sig helatiden. Det är skitjobbigt att få super stora ändringar på ett arbete som man trodde var i slutskedet.

Ja och till råga på allt så kommer min pärla att missa gympan idag pga min arbetsintervju. Den slutar antagligen runt 17 och gympan börjr 17.30 så vi hinner helt enkelt inte. Men men jag återkommer med uppdateringar på hur intervjun gick.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: emilie

håller allt som går att hålla tummar och tår och hår. att det ska gå bra för dig gumsan!!!!

2009-11-09 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0