Ursäkta hoppet

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev i min blogg har mest spelat dator om jag ska vara ärlig. Då kan det dyka upp en tanke. Hur fan har hon tid med det mitt i uppsats och allt annat skit? Svaret är enkelt vi har inte haft något att göra på våran uppsats eftersom vi inte har haft någon skola att göra enkät undersökningen på. Men idsag har vi äntligen haft de första grupperna. Vilka jag har sammanställt med procent och annat kul. Nu väntar jag på att det sbli fredag så jag kan göra resten av arbetet för denna vecka. Sedan har vi två klasser nästa vecka. Så nästa vecka blir det bara massa pluggande. Blir pluggande för hela slanten.

Ja detta vart ju ganska rörigt. Men det struntar jag för änligen har uppsats helvetet börjat att röra på sig.

Ja nej nu ska jag nog slänga in en BG innan det är dags för sängen. Maken tjatar på mig att vi ska göra dailyn så det är väl bäst att man gör det så man inte får en bitter karl i sängen. Då snor han bara min kudde när han har somnat.
puss och kram 

Kommentarer
Postat av: Elin

Känner igen de där :p dock är de ofta omvända sidor hos oss :p

2009-11-19 @ 01:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0