yey

De ringde just ifrån kundpartner AB. och jag ska på arbetsintervju där på måndag. Det är bara en grupp intervju men det är alltid något. Som det ser ut nu så kanske jag slipper en av mina mardrömmar som är att bli arbetslös. För jag vill verkligen inte plugga nästa termin och nu så ska jag få gå på arbets intervju. Jag hoppas verkligen att det löser sig.
Dock är det ju så att om jag skulle få jobbet i Härnösand så tar jag u det. Men nu ser det ut som jag har något mer n bara Fenix att leva på under vårterminen.

Yey jag skulle vilja hoppa och studsa och skrika. Men så kan man ju inte göra. Och jag har ju faktiskt inte fått jobbet än. Men en intervju är en bra bit påväg.

Så nu vill jag att alla håller tummar och tår för att saker och ting sak gå som jag vill.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: perny

Jag håller tummar och tår att du får ett jobb med bra lön som du trivs med och som det finns framtid inom!

2009-11-05 @ 18:26:56
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0