dags för ett inlägg kanske??

Då var det dags för ännu ett inlägg. Det har faktiskt inte hänt så mycket. Barnkalaset gick som bekant bra alla barn som kom hittade sina föräldrar när det var dags för hem gång. Då jag inte har hört några klagomål antar jag att jag inte glömt något barn på plats.

Efter detta var ju jag och maken på sjöslaget. Jag måste säga att jag gillade sjöslaget bättre innan de butte båt. det var som mer tillsammans då. Men årets sjöslag var faktiskt ett av de roligare. Jag hade sjukt roligt i alla fall. Dessutom vart jag oerhört glad över att jag inte har anlag för att bli sjösjuk då det vart lite vågor på vattnet. Det var ett par styckna som kände av vågorna och gick och lade sig.

Annars så har det inte hänt mycket. Mest uppsatsen som har tagit tid plus att jag läser delkurs två och tre parallelt vilket gör att det blir ganska mycket att göra. Dessutom så skriver jag på min c-uppsats i historia. Så vad gäller skoldelen så har jag det jag gör.

Men det räcker ju inte med att bara plugga så man blir tvungen att jobba lite vilket jag ska göra nu i helgen. Ingen rast och ingen ro här inte.

Jo jag har ju gjort lite annat än att plugga. Jag har sökt mig ett jobb här  örebo. Jag hoppas att jag får det så jag slipper pendla så mycket. Det skulle vara ett halvtids jobb. Så förhoppningsvis så får jag ihop till en heltjänst då. Ja det är bara att vänta och se och hoppas på det bästa så nu förväntar jag mig att det i alla fall finns åtmistånde en person som har lust att hålla tummarna. Kommer jag ihåg det så kommer jag med en uppdatering på hur det går med jobbet.

Nej tillbaka till pluggandet.
Ha en bra dag
puss

Japp då var det bara resten av dagen kvar med lite mera plugg, laga mat, diska, städa och tvätta. Dessutom ska ju dottern på gympa. Hmm undrar hur jag ska hinna med allt nu när maken börjat att jobba kväll igen.

Ja just det han har ju oxå ett jobb på g nu. Får se om han får en intervju på det. Skulle han få det jobbet skulle det göra mig betydligt gladare än vad jag är idag.


Kommentarer
Postat av: Emilie

ÅÅHHH!!! (snyft, snyft) jag saknar dig så mycket. tusan också!!

2009-10-22 @ 13:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0