hmm

Det skulle kunna vara så att man borde blogge lite mer. Tyvärr lider jag av tisbrist.
Denna tidsbrist beror på att jag skriver 2 c-uppsatser. Den ena skulle jag som bekant ha varit klar med i våras men så bidde det icke. Så nu har jag 2 uppsatser. Men bara det räcker ju inte nej jag läser delkurs 3 parallelt med delkurs 2 dvs uppsatsen. Ja det var ju skolbiten.

Dock är det ju så att det är fler saker som snurrar runt mig som jobbet dvs få lite pengar så att man kan handla mat. Hitta ett jobb så att jag inte blir arbetslös i januari. Jo är det någon som har tips på jobb hör av er=).

Utöver detta är det ju vanliga saker så som att diska städa och tvätta. Någonstans mitt i detta ska jag försöka att hinna med att umgås med min familj. Vet inte riktigt hur jag ska lösa allt detta men det finns ju inget alternativ. Så då är det bara att lösa det.

Men ni kan ju se detta inlägg som en förvarning på att jag antagligen inte kommer att blogga suer flitigt denna termin som ni antagligen redan har märkt.

Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men jag älskar dig ändå =)

2009-10-29 @ 22:27:54
URL: http://sofiaengman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0