Kanske dags att skriva något

Ja det har faktiskt hänt saker och det är därför jag inte har bloggat. Med saker menar jag inte bara dåliga saker. En av grejerna som har hänt är att våran bil kurkade och vi snällt fick betala 12000 det var jätte skoj. Nej det var det inte riktigt men men vi har inte direkt skittur med bilar så det var ganska väntat.

Sedan har jag fått veta hur mycket jag har kvar på min c-uppsats i histora. det är en del men inte ofantligt mycket. Så du kan vara lugn anna jag ska inte låta den gå ut över våran uppsats. Ja det var äl de dåliga tråkiga jobbiga sakerna. Visst har jag det svårt? snacka om i-lands problem.

De lite roliga sakerna som har hänt är då att min lilla dam numera är 5 år gammal. Vilket hon blev den 23 september så nu är hon en mycket stolt 5åring. Hon har hittills bara fått ha 2 kalas ett tredje väntar. det är det årliga barnkalaset då man ska hålla koll på 10 ungar som far runt som skållade råttor. i och för sig är det skit kul eller inte. Men vad gör man inte för sitt älskade barn=)

Sedan har Sabinas dotter linnea döpts och jag och min familj var faktiskt närvarande. det var super trevligt att få återse sina gamla vänner. Dopet var jätte fint och smörgåstårtan var super god. Men det bästa sparade vi till kvällen då sofia jag och sabina tog en liten kväll på sofias pärons altan det var kallt men sjukt trevligt. Det måste vi göra igen damor. Men då kanske vi kan lämna karlar och barn hemma och ta en rejd på krogen??

Nej nu ska jag sussa så jag orkar skriva klart min c-uppsats imorgon och i helgen. Allt för att hinna med att läsa resten av det som ska läsas till denna delkurs nästa vecka. Men även nästa vecka har en enorm guldkant. Min sedan länge saknade vän john kommer till stan så då blir det till att damma av krogkläderna och ta fram glasen. Ja ni overallare vet vad jag menar. I vanliga fall när jag ska bege mig ut och förtära alkohol tar jag på mig min gröna ovve och en mindre fin tröja slängeruåpp håret i en tofs och tar mitt plastglas och sedan är jag klar. Nästa helg kommer att kräva betydligt mer förberedelse. Det är kul det med i och för sig men vad fan. Hoppas att jag hinner plita ner något mer denna vecka annars får ni en uppdatering efter sjöslaget om jag inte supit bort alla mina hjärnceller. Men ha det gött puss puss natti natti=)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart vi ska!! =)

2009-10-07 @ 18:20:22
URL: http://sofiaengman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0