snart fredag

Jag vill bara säga att min make är otroligt duktig som har börjat att träna. Dessutom har älsklingen dragit ner betydligt på läsk och gotta. En stor eloge till dig min älskling.

Annars så har jag mest suttit och pluggat, diskat, städat, tvättat och varit allmänt less på vardagen. Men detta kommer det att ändras på imorgon för då ska jag leka med john och kanske blir det en sväng ut på kvällen=). Efter detta är det som bekant barnkalas för min dotter som vart 5 för nästan en månad sedan.

Bara för att min mamma är så söt så kommer hon på lördag och stannar tills på måndag så hon ska ha dottern medans jag och maken leker på det stora blå. Japp det är sjöslaget på söndag. Ni som ska dit komer inte missa oss vi kommer att ha rosa cowboyhattar med rosa lurv med glitter i och en ditklistrad tiara. Japp maken är skitsnygg i denna=)

Fy fan vad jag längtar till imorgon 12.15 då är denna delkurs officiellt slut. Då kanske jag kan hitta någon form av motivation till att göra saker igen. Bara att bita i det sura äpplet och skiva examinationsarbetet så man blir klar och kan byta sida i skolan i alla fall.

Ja nu ska jag hoppa in i duschen så jag inte luktar skunk i morgon. Dock vet jag inte vad som sker i morgon efter 12.15 så det blir svårt att klä sig. Men vad fan jag har ju bilen så jag kan alltid åka hem och bya kläder=)

ha det gött för det ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0